مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-30ورزشي

وجود 4000 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور/ بهره برداری از ورزشگاه رفسنجان در دهه فجر


28 هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد که بیش از 4000 مورد از آنها نیمه تمام هستند و در تکمیل آن ها تمام تلاش را به کار خواهیم گرفت.

- ایسنا/کرمان وزیر ورزش و جوانان گفت: 28 هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد که بیش از 4000 مورد از آنها نیمه تمام هستند و در تکمیل آن ها تمام تلاش را به کار خواهیم گرفت.

سید حمید سجادی ظهر امروز هشتم مهرماه، پس از بازدید از سه طرح ورزشی در رفسنجان در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از سفر به این رفسنجان اظهار کرد: مجموعه عظیم ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان چند منظوره است و در آن زیرساخت فوق العاده ای برای فوتبال پیش بینی شده است.

این ورزشگاه می تواند برای رشته های دیگر هم مورد استفاده قرار گیرد و می تواند برای میزبانی نه تنها مسابقات داخلی، باشگاهی و لیگ؛ بلکه برای انجام بازی ها و تورنومنت های بین المللی از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های ورزشی که در هر جایی از کشور ایجاد می شود ارزش افززوده ای برای کشور خواهد بود، افزود: بخشی از مطالعاتم مختص طراحی، تجهیز و بهره برداری از اماکن ورزشی است مخصوصا اماکن ورزشی بزرگ مثل مجموعه ورزشی انقلاب تهران.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص ورزش بانوان اظهار کرد: یکی از لازمه های ورزش ما در کشور در ابعاد قهرمانی و همگانی، توجه ویژه و اهتمام جدی برای توسعه ورزش بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4000 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور/ بهره برداری از ورزشگاه رفسنجان در دهه فجر

وجود 4000 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور/ بهره برداری از ورزشگاه رفسنجان در دهه فجر