مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-30ورزشي

پیروزی ملی پوشان تنیس روی میز ایران برابر هنگ کنگ


تیم ملی تنیس روی میز ایران با پیروزی برابر هنگ کنگ برای مقام پنجم آسیا مبارزه خواهند کرد.

- به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، ملی پوشان پینگ پنگ ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 به مصاف هنگ کنگ تیم قدرتمند شرق آسیا رفتند و با شایستگی 3 بر 2 به پیروزی دست یافتند.

ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی توانستند با کسب سه پیروزی و دو شکست در برابر یکی از تیم های سرشناس شرق آسیا ، خود را مهیای پنجمی آسیا کنند.

شاگردان جمیل لطف الله نسبی که رنکینگ 28 تیمی دنیا را دارا می باشند مقابل هنگ کنگ که صاحب رتبه ی 10 دنیا می باشد شگفتی سازی کردند و اولین برد خود در قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در دو بازی نخست ، نوشاد عالمیان در مقابل هو وان کیت دارنده رنکینگ 100 دنیا به پیروزی 3 بر 0 دست یافت و برادرش نیما دست به کاری بزرگ زد و مقابل وونگ چونگ تین که رنکینگ 20 را برعهده دارد 3 بر 1 پیروز شد اما امیرحسین هدایی نتوانست کار هنگ کنگ را تمام کند و با شکست 3 بر 1 مقابل لام سو هانگ با رنکینگ 84 جهان کار به بازی چهارم کشید که این بار ، نوشاد عالمیان مقابل وونگ چونگ تین هنگ کنگی صاحب رنکینگ 20 دنیا شکست خورد و کار به بازی پنجم کشید ، در بازی پنجم و سرنوشت ساز نیما عالمیان المپین تنیس روی میز کشورمان با پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ملی پوشان تنیس روی میز ایران برابر هنگ کنگ

پیروزی ملی پوشان تنیس روی میز ایران برابر هنگ کنگ