مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-30سياسي

کتاب سه جلدی «طلایه داران جنت» در ورامین رونمایی شد


کتاب سه جلدی زندگی نامه شهدای شیرکوند به نام «طلایه داران جنت» با حضور سردار محمد کوثری نماینده مردم تهران و حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در هفتمین یادواره شهدای شیرکوند رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، کتاب طلایه داران جنت که توسط سید مهدی طباطبایی راد جوان فرهنگی دشت ورامین به قلم در آمده است.

در این کتاب زندگی نامه 4 شهید از شهدای شیرکوند نوشته شده است که توسط مسؤولان در مراسم هفتمین یادواره شهدای شیرکوند رونمایی شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در هفتمین یادواره شهدای شیرکوند که در منطقه قشلاق امر آباد برگزار شد اظهار کرد: هفتمین یادواره شهدای شیرکوند مقارن با رونمایی از کتاب طلایه داران جنت شد که جلد دوم امروز با حضور مسؤولان رونمایی می شود.

وی گفت: ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت توسط جوانان انقلابی در حال اجرا است و مورد وثوق رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، چرا که جوانان سکانداران آینده نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: هفتمین یادواره شهدای شیرکوند میهمان ویژه ای دارد، شهید گمنامی که برای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدای نظام و انقلاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب سه جلدی «طلایه داران جنت» در ورامین رونمایی شد

کتاب سه جلدی «طلایه داران جنت» در ورامین رونمایی شد