مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 23:152021-09-30سياسي

«تمام وقت شدن معلمان» ؛ تیرِ خلاص لایحه رتبه بندی؟


یک معلم و کارشناس آموزش و پرورش به تبیین چالش ها و ابهامات ماده 8 لایحه رتبه بندی معلمان پرداخت و این پرسش را مطرح کرد که آیا «تمام وقت شدن معلمان»؛ - یک معلم و کارشناس آموزش و پرورش به تبیین چالش ها و ابهامات ماده 8 لایحه رتبه بندی معلمان پرداخت و این پرسش را مطرح کرد که آیا تمام وقت شدن معلمان ؛ راه کاری برای متناسب سازی بودجه رتبه بندی است یا تامین کمبود معلم؟ .

شهرام جمالی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: اواسط شهریورماه یکی از اعضای کمیسیون آموزش از توافق بر روی تغییرات جدید در لایحه رتبه بندی تحت عنوان متناسب سازی لایحه رتبه بندی معلمان با لایحه بودجه 1400 خبر داده بود و حکایت از آن داشت که منابع بودجه 1400 برای تامین مالی لایحه رتبه بندی کفایت نمی کند.

وی با اشاره به برخی تغییرات لایحه مذکور گفت: جرح و تعدیل های صورت گرفته در متن ماده 7 لایحه رتبه بندی که با اعمال محدودیت در شاخص هایی نظیر ارتقای رتبه، تعاریف جدید همترازی و رتبه متناظر معلمان با مدرسین و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها - با این هدف که حداکثرِ دریافتی معلمان با 80 درصدِ حداقل دریافتی در وزارت علوم همسان سازی شود - و همچنین پیشنهاد اجرای قانون رتبه بندی با تاخیر شش ماهه و از 31 شهریورماه 1400 در تبصره 3 ماده مذکور - که به این ترتیب بودجه رتبه بندی را به نصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تمام وقت شدن معلمان» ؛ تیرِ خلاص لایحه رتبه بندی؟

«تمام وقت شدن معلمان» ؛ تیرِ خلاص لایحه رتبه بندی؟