مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-01اقتصادي

معدوم سازی 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در نهاوند


رییس اداره دامپزشکی نهاوند از معدوم سازی 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در این شهرستان خبر داد.

- میثم قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت و کنترل این اداره بر مراکز توزیع مواد خام دامی 500 کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی فاسد کشف و معدوم شد.

وی افزود: این میزان مواد فاسد دامی در طرح تشدید نظارت کارشناسان این اداره بر کار تولید و توزیع فراورده های دامی در نهاوند، طی ایام ماه محرم و صفر به دست آمده که شامل گوشت قرمز، مرغ و آبزیان بوده است.

رییس اداره دامپزشکی نهاوند افزود: طی این مدت بیش از 100 کیلوگرم نیز گوشت گوسفندی و گوساله ای فاقد هویت در نهاوند از مراکز عرصه فراورده های دامی جمع آوری شده است .

وی با بیان اینکه هرگونه کشتار دام زنده باید زیر نظر دامپزشکی و در شرایط بهداشتی صورت گیرد در غیر این صورت کشتار غیر مجاز محسوب می شود گفت: کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، طی بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و مراکز بسته بندی 100 کیلوگرم گوشت قرمز شامل یک لاشه گوسفندی و نیم شقه گوساله ای فاقد هویت را از یک واحد قصابی کشف و معدوم کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کشتار دام در کشتارگاه به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک به ویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در نهاوند

معدوم سازی 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در نهاوند