مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-01اقتصادي

میراث فرهنگی اردستان نیازمند تغییر نگاه مدیران شهری است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: چرخه صنعت گردشگری در اردستان در حال حرکت است، سرعت آن کم است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و تغییر نگاه آنها دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: چرخه صنعت گردشگری در اردستان در حال حرکت است، سرعت آن کم است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و تغییر نگاه آنها دارد.

مهدی مشهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اقامتگاه هایی که از وزارت میراث فرهنگی مجوز فعالیت دارند به دلیل اینکه جز مشاغل گروه یک هستند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هر شرایطی مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه تورهای گردشگری برای سفر به اردستان و بازدید از اماکن تاریخی و توریستی شهرستان مشکلی نخواهند داشت، افزود: با پیگیری های انجام شده و همکاری شبکه بهداشت ودرمان، تمام افرادی که در بخش گردشگری شهرستان فعالیت می کنند بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، تصریح کرد: حدود 250 نفر در بخش های مختلف حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان اشتغال دارند و این حوزه نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مشهدی با اشاره به تاثیر منفی ویروس کرونا بر صنعت گردشگری توضیح داد: این بیماری در دنیا صنعت گردشگری را بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی اردستان نیازمند تغییر نگاه مدیران شهری است

میراث فرهنگی اردستان نیازمند تغییر نگاه مدیران شهری است