مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-01اقتصادي

38 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان سمنان اشتغال دارند


استاندار سمنان با بیان اینکه 19 شهرک صنعتی استان دارای 38 هزار نیروی کار هستند، گفت: توجه به صنعت همچنین احیای صنایع راکد می تواند تحول عظیمی در بخش اقتصادی ایجاد کند.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر آدینه در حاشیه اقامه نماز جمعه سمنان در جمع خبرنگاران در مصلای این شهر با بیان اینکه یکی از اولویت های کار استانداری توجه به صنعت و واحدهای مشکل دار است، بیان کرد: 38 هزار نیروی کار در شهرک های صنعتی استان کار می کنند که هرکدام نماینده یک خانواده هستند در نتیجه توجه به شهرک های صنعتی دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای 19 شهرک است، تاکید کرد: ارتقای ظرفیت های سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در رونق این شهرک ها مؤثر خواهد بود.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی استاندار سمنان با بیان اینکه 150 کارخانه در شهرک های صنعتی استان راکد و یا تعطیل هستند، بیان کرد: بازگرداندن این واحدهای به چرخه تولید برای ارتقای اشتغال جوانان در دستور کار خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تملیک شده از سوی بانک ها از دیگر اولویت های اقتصادی استان خواهد بود، بیان کرد: متأسفانه مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی، عدم نقدینگی کافی و همچنین بدهی به بانک ها است که باید تلاش کنیم تا از تعطیلی آنها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان سمنان اشتغال دارند

38 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان سمنان اشتغال دارند