مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-01سياسي

اظهارات نسنجیده باکو منطقه را دچار تنش می کند


اظهارات نسنجیده و ناپخته دولت باکو، حذف خط 21 کیلومتری مرزی ایران و حذف مرز ارمنستان، منطقه را دچار تنش می کند.

- ، حجت الاسلام عباس ذاکری ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه جاسک با تسلیت به مناسبت رحلت پیام گرامی اسلام (ص) و شهادت دو سبط رسول حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: اساساً زندگی ما انسان ها اجتماعی است و یکی از سنت هایی که برای اجتماع فوائد زیادی دارد وقف است.

امام جمعه شهرستان جاسک ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر بیان کرد: مضمون رسالت یعنی دین خدا و در حقیقت شکل دادن و جهت دادن به همه تلاش های انسان است و به یک جامعه که نگاه کنیم انسان ها فعالیت های مختلفی دارند و دین تمام مسائل شخصی، عمومی و معیشتی را پاسخ می دهد.

وی یا بیان اینکه، مسئولان ما باید به اخلاق پیامبر اکرم تاسی کنند، تصریح کرد: بخش بزرگی از فعالیت های ما در صحنه اجتماع صورت می گیرد که به آن سیاست می گویند.

ممکن است دوآفت دامن دین و سیاست را بگیرد؛ دین های انحرافی و دین های غیر اجتماعی و سیاست بدون اخلاق و معنویت از جمله آن ها هستند.

حجت الاسلام ذاکری با ذکر این نکته که سیاستمداران نا لایق از مهمترین آفات هستند، تشریح کرد: بهترین راهکار برای حل آفات دین داری، روی کار آمدن افرادی است که اخلاق و معنویت را سر لوحه کارهای خودشان قرار دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نسنجیده باکو منطقه را دچار تنش می کند

اظهارات نسنجیده باکو منطقه را دچار تنش می کند