مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-01سياسي

کشورهای همسایه نباید ابزار دست صهیونیست ها شوند


سران کشورهای همسایه نباید فریب خورده و ابزار دست صهیونیست ها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تحرکات و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایرانی اسلامی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این تحرکات توسط نیروهای مسلح به طور کامل زیر نظر بوده و رصد می شود.

وی با بیان اینکه بنای ایران در مورد همسایگان رعایت حسن همجواری و تقویت روابط و حفظ منافع مشترک با رعایت همه شئون است، تصریح شد: سران کشورهای همسایه نباید فریب خورده و ابزار دست صهیونیست ها شوند.

امام جمعه کرج بیان کرد: به رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی هشدار می دهیم که اگر به دنبال تحقق خیال خامی در مورد ایران به واسطه وابستگان خود در مورد ایران باشد تمام منافع این رژیم در منطقه در معرض نابودی قرار می گیرد.

وی با اشاره به آغاز رزمایش فاتحان ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور و تذکر سختی که با حمله به مقرر تروریست ها در شمال غرب کشور به این گروه تروریست داده شد، عنوان کرد: ایران در مورد امنیت خود با هیچ کشوری تعارف ندارد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه سران کشورهای همسایه مراقب حرف زدن شان علیه ایران باشند، متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای همسایه نباید ابزار دست صهیونیست ها شوند

کشورهای همسایه نباید ابزار دست صهیونیست ها شوند