مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-01پزشكي

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه قلابی سلسله


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان لرستان گفت: در راستای طرح شهید رهنمون3 تیم بهداشتی و درمانی به منطقه قلایی در شهرستان سلسه اعزام شد.

- سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: بمناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار، با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله سه تیم پزشکی بهداشتی _ درمانی و آموزشی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی و آموزشی به منطقه قلایی از توابع این شهرستان سلسه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اعزام بیش از 220 نفر در بخش های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند، افزود: علاوه بر ویزیت و داروی رایگان، تزریق واکسن، کنترل فشار خون، برنامه آموزش آشنایی با بیماری ها و راه های پیشگیری، خدمات بهداشت روان، توزیع ماسک و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این منطقه بیان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ضمن آموزش های بهداشتی و مراقبتی تعداد 20 بسته نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه چم گرگعلی اهداء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه قلابی سلسله

اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به منطقه قلابی سلسله