مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-02سياسي

پروژه ای مهم که سال ها روی هواست/سایه محرومیت روی پتروشیمی «هلیلان» هم تاثیر گذاشت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در آبان ماه سال 1398 خبری مسرت بخش موجب خوشحالی مردم شهرستان هلیلان شد؛ بر اساس این خبر هلیلان صاحب یکی از صنایع مادر با میزان اشتغال زایی بالا می شد؛ در تاریخ 18 آبان 1398 پروژه پتروشیمی هلیلان در یک نشست خبری از جلال میرزایی نماینده مجلس دهم بر سر زبان ها افتاد.

  میرزایی درباره این طرح گفت: شرایط مناسب از جمله زمین، آب و وجود خوراک در این منطقه، زمینه را برای احداث پتروشیمی هلیلان فراهم آورده است.

جلال میرزایی آن زمان وعده داد پروژه پتروشیمی هلیلان تا پایان سال 98 کلنگ زنی می شود.

وی 22 آبان 1398 در مصاحبه دیگری با رسانه ها از سرمایه گذاری اولیه 70 میلیون دلار و تولید سالانه این واحد به میزان 200 هزار تن پلی اتیلن سنگین در پتروشیمی هلیلان سخن به میان آورد و بیان داشت: موافقت نامه پتروشیمی هلیلان توسط وزارت نفت نیز صادر شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در تاریخ 27 فروردین 1399 نیز از آغاز به کار پروژه پتروشیمی هلیلان خبر داد و گفت: این پروژه با حضور رییس جمهور در سفرشان به این استان کلنگ زنی می شود.

اهمیت صنعت پتروشیمی از آنجایی که صنعت پتروشیمی جزو صنایع با اشتغال زایی بسیار بالا و صادرات محور محسوب می شود از این لحاظ احداث این پروژه نه تنها در رشد و توسعه اقتصادی هلیلان تاثیر بسیار زیادی دارد بلکه موجب پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای مهم که سال ها روی هواست/سایه محرومیت روی پتروشیمی «هلیلان» هم تاثیر گذاشت!

پروژه ای مهم که سال ها روی هواست/سایه محرومیت روی پتروشیمی «هلیلان» هم تاثیر گذاشت!