مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-02فرهنگي

«مبارک» به ژاپن می رود/ نیاز مردم به شادی را با تئاتر تامین کنیم


پیشکسوت عرصه نمایش های ایرانی با اشاره به اجرای نمایش «مبارک در ژاپن» در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی خواستار توجه بیشتر مسئولان به این حوزه از تئاتر شد.

- پیشکسوت عرصه نمایش های ایرانی با اشاره به اجرای نمایش مبارک در ژاپن در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی خواستار توجه بیشتر مسئولان به این حوزه از تئاتر شد.

علی فتحعلی، هنرمند عرصه نمایش آیینی و سنتی در گفتگو با را عامل مهمی در مشکلات کنونی عرصه تئاتر خواند و بیان کرد: کرونا با شدت به تئاتر و بدنه این مسیر آسیب رسانده است، طبیعی است که ما نیز در این عرصه مستثنی نیستیم تا جایی که موج پنجم کرونا باعث شد برای حفظ جان همکاران، تمرین های نمایش را شروع نکرده به پایان ببریم.

به دلیل شیوع موج جدید کرونا ، نمایش حیاط خانه حشمت خانم به کارگردانی عظیم موسوی که یک کار ایرانی زیبا بود و من به عنوان بازیگر در آن حضور داشتم بعد از 10 اجرا در سالن سنگلج تعطیل شد.

این هنرمند تصریح کرد: با توجه به اینکه سال ها پیش این نمایش اجرا شده بود، برای بازنویسی و به روز رسانی آن با کمک آقای فتحعلی بیگی، کار را بازنویسی کرده بودیم.

فتحعلی درباره نحوه آشنایی با عرصه تئاتر سنتی، گفت: سابقه من به دوران دبیرستان و علاقه ام به بازیگری و خوانندگی باز می گردد که به دوران سربازی نیز تسری پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مبارک» به ژاپن می رود/ نیاز مردم به شادی را با تئاتر تامین کنیم

«مبارک» به ژاپن می رود/ نیاز مردم به شادی را با تئاتر تامین کنیم