مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-02اجتماعي

فصل همدستی سرما و کرونا دوباره فرا رسید...


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: با ورود به فصل پاییز و با سرد شدن هوا، شاهد شیوع دیگر بیماری های ویروسی هستیم که این امر زمینه ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: با ورود به فصل پاییز و با سرد شدن هوا، شاهد شیوع دیگر بیماری های ویروسی هستیم که این امر زمینه ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: رنگ بندی البرز همچنان مثل هفته گذشته است و به جز طالقان با رنگ آبی و اشتهارد با رنگ زرد؛ مابقی شهرستان های البرز همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 900 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که این آمار همچنان دو برابر بستری های پیک اول است.

وی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 24 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: حدود 200 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند که وضعیت جسمی آنها در مقایسه با سایر بیماران نوسان بیشتری دارد.

این مسئول در پاسخ به علت نوسان در آمار فوتی های استان علی رغم سیر نزولی بیماری گفت: دو تا سه هفته طول می کشد تا اثر افزایش یا کاهش بیماران بستری بر روی آمار فوتی ها نمود پیدا کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل همدستی سرما و کرونا دوباره فرا رسید...

فصل همدستی سرما و کرونا دوباره فرا رسید...