مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-02پزشكي

افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا حداقل 2 هفته مجاز به دریافت واکسن آنفلوآنزا نیستند


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: باتوجه به شروع فصل شیوع آنفلوانزا، مواردی در مورد منع مصرف و یا ضرورت مصرف و همچنین آگاهی لازم در مورد بیماران کرونایی باید درنظرگرفته شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: باتوجه به شروع فصل شیوع آنفلوانزا، مواردی در مورد منع مصرف و یا ضرورت مصرف و همچنین آگاهی لازم در مورد بیماران کرونایی باید درنظرگرفته شود.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به توصیه های بین المللی و تصمیمات کمیته علمی کشوری آنفلوانزا و سهمیه واکسن آنفلوانزای انسانی اختصاص یافته دستورالعمل نحوه مصرف در گروه های اولویت دار مشمول دریافت واکسن آنفلوانزا اعلام شد.

وی با بیان اینکه توزیع واکسن بر عهده معاونت های بهداشتی دانشگاهها با لحاظ کردن سهمیه اختصاص یافته و اولویت های بهداشتی است، تصریح کرد: اولویت یک کسانی هستند که در درجه اول اولویت بندی قرار داشته و واکسن را به طور رایگان دریافت می کنند.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فوکال پویینت علمی مراقبت و مدیریت بیماری های عفونی بیان کرد: این گروه شامل؛ کارکنان بهداشتی، درمانی، خدماتی و اداری و انتظامات شاغل در بیمارستان با هماهنگی معاونت درمان هستند که واکسینه می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا حداقل 2 هفته مجاز به دریافت واکسن آنفلوآنزا نیستند

افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا حداقل 2 هفته مجاز به دریافت واکسن آنفلوآنزا نیستند