مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-02پزشكي

مشکلات رفت و آمد دانشجویان خارجی باید رفع شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه باید مشکلات رفت و آمد دانشجویان خارجی رفع شود، گفت: در حال حاضر برخی از اشکالات در روند کاری دانشجویان و رفت آمد آن ها وجود دارد به عنوان مثال دادن روادید به آن ها مدت ها ممکن است طول بکشد.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه باید مشکلات رفت و آمد دانشجویان خارجی رفع شود، گفت: در حال حاضر برخی از اشکالات در روند کاری دانشجویان و رفت آمد آن ها وجود دارد به عنوان مثال دادن روادید به آن ها مدت ها ممکن است طول بکشد.

این مشکلات باید حل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در دیدار با با مدیرکل روابط بین الملل وزارت بهداشت به عوامل موثر شکل گیری همکاری در عرصه روابط بین الملل اشاره کرد و گفت: موضوع اول تعامل و کمک به کشورهای همسایه و کمک به کشورهای عضو جبهه مقاومت است این مسئله علاوه بر اعتبار برای کشور می تواند ارز آور باشد.

موضوع دوم بحث توریسم سلامت و گردشگری سلامت است که باید این مسئله را خیلی جدی بگیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: باید اتفاقاتی که در حال حاضر در صنعت گردشگری سلامت می افتد را اصلاح کنیم به خصوص اینکه گردشگران سلامت از کشورهای همسایه وقتی به ایران می آیند خدمت دهی به آن ها نظم و انسجام درستی را ندارد ضمن اینکه مشکل دلالی در این میان وجود دارد و باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات رفت و آمد دانشجویان خارجی باید رفع شود

مشکلات رفت و آمد دانشجویان خارجی باید رفع شود