مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-02سياسي

فقاهت، حکمت و ساده زیستی در علامه حسن زاده آملی بی بدیل بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ساده زیستی، سیر و سلوک، فقاهت، فلسفه و حکمت از علامه حسن زاده آملی یک شخصیت کم نظیر در جهان اسلام ساخته بود.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری، پیش از ظهر شنبه در ویژه برنامه ارتحال سالک توحیدی و عالم ذوفنون علامه بزرگ و کم نظیر جهان اسلام در سالن شهید آوینی این اداره کل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه آخر صفر و ارتحال جانسوز عالم ربانی علامه حسن زاده آمل، اظهار داشت: زهد، تقوای الهی، ساده زیستی و محب اهل بیت (ع) بودن از ویژگی های مهم آیت الله علامه حسن زاده آملی بود.

وی در ادامه با اشاره به سیره و سبک زندگی این عالم ذوفنون و ارادت و علاقه این عالم بصیر نسبت به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، افزود: مشی علمی و عملی این عارف و عالم برجسته و کم نظیر نسبت به رهبر معظم انقلاب قابل وصف نبود و همواره برای عزت اسلام، انقلاب و رهبری تلاش کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ویژگی های منحصر بفرد این شخصیت وارسته، پارسا و انقلابی، تصریح کرد: علم فقاهت، فلسفه و حکمت و ساده زیستی در علامه حسن زاده بی بدیل بود و همواره در مسیر انقلاب اسلامی و عزت و عظمت دنیای اسلام و جهان تشیع قدم بر می داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقاهت، حکمت و ساده زیستی در علامه حسن زاده آملی بی بدیل بود

فقاهت، حکمت و ساده زیستی در علامه حسن زاده آملی بی بدیل بود