مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-02سياسي

حاشیه سازی ها تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شوراست


رییس شورای اسلامی شهر مهریز دخالت ها و حاشیه سازی های صورت گرفته علیه شورا در جریان انتخاب سرپرست شهردار و شهردار را بدون آگاهی و توسط عده ای انگشت شمار تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شورا دانست.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر مهریز دخالت ها و حاشیه سازی های صورت گرفته علیه شورا در جریان انتخاب سرپرست شهردار و شهردار را بدون آگاهی و توسط عده ای انگشت شمار تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شورا دانست.

سیدمحمد امین بیدکی در نشست با اصحاب رسانه با بیان این که از تجربیات مشاوران و متخصصان در تصمیم گیری ها استفاده خواهیم کرد، گفت: استفاده از تجربیان مشاوران و متخصصان در حوزه های مختلف در کنار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه های این دوره شورای اسلامی شهر هست.

وی ایجاد پایانه مسافربری، میدان و تره بار مرکزی، کارخانه آسفالت، معدن شن و ماسه، کارگاه موزاییک سازی و ساخت آرامستان بزرگ شهر را از برنامه های شورای شهر عنوان کرد که در دست پیگیری و اقدام است.

بیدکی در خصوص ساماندهی سگ های بی پناه در مهریز نیز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک، شاهد زنده گیری سگ های بی پناه و انتقال به کمپ یزد خواهیم بود و طبق نظر این کمپ، برخی سگ ها با پلاک گذاری و عقیم سازی به صورت اندک در اطراف شهر وجود خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی ها تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شوراست

حاشیه سازی ها تنها با هدف سهم خواهی و ایجاد اختلاف در شوراست