مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-02اجتماعي

5 مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بسته شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسیر مرزی ریمدان - سه راهی نگور - بریس و مسیر سماچ به سندها بر اثر توفان حاره ای تا اطلاع بعدی بسته شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسیر مرزی ریمدان - سه راهی نگور - بریس و مسیر سماچ به سندها بر اثر توفان حاره ای تا اطلاع بعدی بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلال الدین قادری 10 مهرماه اظهار کرد: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان حاره ای در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان این اداره کل به منظور خدمات رسانی مطلوب در کمترین زمان ممکن به کاربران جاده ای تمامی گشت های راهداری و ترابری را در حالت آماده باش قرار داد.

وی افزود: تمامی 175 نیروی فعال در حوزه راهداری جنوب سیستان و بلوچستان به همراه 210 نیروی اداری به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در راه های اصلی و فرعی با 103 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به ارائه خدمت بپردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راهداری مسوولیت اصلی در مقابله با بحران ها و حوادث طبیعی را عهده دار است، گفت: این اداره کل با بسیج تمامی امکانات نظیر ماشین آلات و نیروی انسانی، آمادگی کامل جهت مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بسته شد

5 مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بسته شد