مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-02اقتصادي

خبر خوب برای بخش آسارا/رفع افت ولتاژ برق با نصب اتو ترانس


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: افت ولتاژ برق در بخش آسارا با نصب اتوترانس رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرخبرگزاری فارس از کرج، رامین فرج معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، گفت: یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ به ارزش ریالی 500 میلیون تومان در بخش آسارا مورد بهره برداری قرار گرفت.

  فرج با اشاره به اینکه بخش آسارا دارای 7 هزار مشترک است، تصریح کرد: با افزایش تعداد مشترکین وتجهیزات داخلی منازل آنها در بخش آسارا، منطقه با افت شدیدی مواجه شده بود.

وی افزود: افزایش مصرف باعث افت ولتاژ شدید در منطقه به خصوص در فصول بهار و تابستان شد، که در نتیجه این افت ولتاژ مشکلاتی برای مشترکین خصوصا روستاهای دارای شبکه طولانی درزمینه کیفیت برق واحتمال آسیب رسیدن به لوازم برقی ایجاد شد.

تیموری رییس برق اداره آسارا در این باره گفت در خصوص افت ولتاژ منطقه امکان نصب خازن نبود پس از بررسی های لازم، تصمیم بر این شد که نسبت به تهیه ونصب یک دستگاه اتوترانس (باقابلیت افزایش پله ای ولتاژخط تغذیه اصلی متناسب باوضعیت مصرف وولتاژدرهرزمان) اقدامات لازم به عمل آید.

وی در پایان افزود: اتوترانس فوق به کمک پرسنل برق شهرستان آساراوباهمکاری بخشداری آسارا در محدوده جاده چالوس نصب و راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای بخش آسارا/رفع افت ولتاژ برق با نصب اتو ترانس

خبر خوب برای بخش آسارا/رفع افت ولتاژ برق با نصب اتو ترانس