مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02اقتصادي

به سمت قرنطینه هوشمند حرکت کنیم/واکسیناسیون 70 درصد جامعه هدف استان مرکزی


استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی افراد به دلایل مختلف واکسن نمی زنند که اینکار اجحاف در حق دیگر افراد است، گفت: باید با دلایل و راهکارهایی این افراد را مجاب به تزریق واکسن کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی افراد به دلایل مختلف واکسن نمی زنند که اینکار اجحاف در حق دیگر افراد است، گفت: باید با دلایل و راهکارهایی این افراد را مجاب به تزریق واکسن کرد.

سیدعلی آقازاده روز شنبه دهم مهرماه در ستاد کرونا استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه در استان مرکزی حدود 70 درصد از جمعیت هدف واکسینه شده اند که این رقم 3 درصد از میانگین کشوری بالاتر است و جزو سه استان برتر کشور در زمینه واکسیناسیون هستیم.

نیمی از این تعداد واکسینه شده در استان دوز دوم را دریافت کرده اند.

وی افزود: در استان آمار فوتی ها نیز حدود 30 درصد پایین آمده و این در حالی است که میانگین فوتی در کشور 21 درصد کاهش داشته بنابراین استان مرکزی در کاهش فوتی ها نیز دستاورد خوبی داشته که نشان دهنده عملکرد خوب ستادهای کرونا و دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مسئول است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: آمار استان در زمینه کاهش میزان بستری نیز تقریبا برابر با میانگین کشوری بود و تعداد بستری ها حدود 15 درصد نسبت به هفته آخر شهریور کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سمت قرنطینه هوشمند حرکت کنیم/واکسیناسیون 70 درصد جامعه هدف استان مرکزی

به سمت قرنطینه هوشمند حرکت کنیم/واکسیناسیون 70 درصد جامعه هدف استان مرکزی