مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02سياسي

هرکس در جایگاه شهدا تخفیف قائل شود، در مسیر دشمن حرکت کرده است


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجلیل از افراد منتسب به شهدا باعث گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می شود، اظهار کرد: هرکس دانسته یا ندانسته در جایگاه و ارزش شهدا تخفیف قائل شود، - عضو هیأت رییسه مجلس در آیین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت آذربایجان شرقی: هرکس در جایگاه شهدا تخفیف قائل شود، در مسیر دشمن حرکت کرده است ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجلیل از افراد منتسب به شهدا باعث گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می شود، اظهار کرد: هرکس دانسته یا ندانسته در جایگاه و ارزش شهدا تخفیف قائل شود، در مسیر دشمن حرکت کرده است، چرا که شهدا چراغ حرکت مردم هستند.

روح اله متفکر آزاد روز شنبه 10 مهر در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت، ضمن قدردانی از سازمان جهاددانشگاهی استان به دلیل در برگزاری این مراسم، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کنار سایر نهادها مانند کمیته امداد، جهاد سازندگی و .

که با دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد، مایه ی خیر و برکت برای کشور بوده و ساختارهای لازم برای مدیریت کنش های مختلف را مدیریت می کند.

وی، جهاد دانشگاهی را مصداق بارز ما می توانیم دانست و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بعضی افراد با داشتن استدلال های بنی صدری معتقد بودند نمی شود جنگ را ادامه داد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس در جایگاه شهدا تخفیف قائل شود، در مسیر دشمن حرکت کرده است

هرکس در جایگاه شهدا تخفیف قائل شود، در مسیر دشمن حرکت کرده است