مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02پزشكي

سالمندان را با دنیای دیجیتال آشنا کنید


یک کارشناس سلامت سالمندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آموزش تکنولوژی به سالمندان یک ضرورت است گفت: سعی کنیم سالمندان را با دنیای دیجیتال آشنا کنیم تا ادامه زندگی برای آنها آسان باشد.

- راضیه ایلوخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز هفته سالمند اظهار کرد: امسال شعار جهانی روز سالمند ، آموزش تکنولوژی به سالمندان را یک ضرورت می داند.

وی با تاکید به اینکه آموزش تکنولوژی به سالمندان از ملزومات زندگی در عصر دیجیتال است گفت: سالمندان روزی در تمام جنبه های زندگی از ما حمایت کرده اند و حال زمان جبران زحمات آنهاست و باید با حسن خلق به یاری آنها بشتابیم.

این کارشناس سلامت سالمندان معاونت بهداشتی همدان بهترین راه برای کمک به سالمندان را آموزش و آشنا کردن آنها با تکنولوژی روز دانست و گفت: جهان در حال تکامل است و ادامه روند یادگیری برای سالمندان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه یادگیری علوم کامپیوتر از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: باید سالمندان را نسبت به استفاده از این وسایل و تکنولوژی روز متقاعد کرد.

ایلوخانی یادآور شد: شاید سالمند بتواند مدتی بدون استفاده از تکنولوژی دوام بیاورد اما با عمومی شدن بعضی از خدمات دولتی بسیاری از اماکن و فروشگاه ها دریافت پول نقد را مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان را با دنیای دیجیتال آشنا کنید

سالمندان را با دنیای دیجیتال آشنا کنید