مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-02سياسي

تهدیدفرهنگی در شرق استان تهران به علت جاذبه های گردشگری مشترک است


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اینکه تهدیدات فرهنگی در شرق استان تهران مشترک است گفت: به دلیل وجود جاذبه گردشگری این مناطق ضمن ایجاد فرصت با تهدیدهایی همراه است.

- ، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، عصر شنبه در چهارمین نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی شرق استان تهران که در دماوند برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری نشست های منطقه ای، ارتباط نزدیک تر شهرستان های اقماری استان تهران با یکدیگر و تعامل شوراهای فرهنگی در جهت هم افزایی در جریان مسائل فرهنگی و همفکری برای پیشبرد اهداف شوراهای فرهنگ عمومی است.

ابوترابی فرد افزود: شورای فرهنگ عمومی به ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهرستان‎ ها کمک می کند و تجارب موفق در این زمینه، راه را برای دیگر شهرستان ها هموار می کند.

وی بیان داشت: برخی اقدامات صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی در شرق استان تهران قابل تقدیر است و با توجه به ارائه گزارشات در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی، باید در جهت حراست و ارتقای آنها قدم برداشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: برگزاری نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی به صورت دوره ای، اقدامی مؤثر است که به هم افزایی و فعالیت مشترک بین شهرستان ها کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدفرهنگی در شرق استان تهران به علت جاذبه های گردشگری مشترک است

تهدیدفرهنگی در شرق استان تهران به علت جاذبه های گردشگری مشترک است