مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-02سياسي

بازنگری طرح جامع در جهاد دانشگاهی اردبیل در حال انجام است


بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل به عنوان مأموریت اصلی در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران اوچی عصر شنبه در کنفرانس بین المللی توسعه گردشگری پایدار در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: تدوین طرح جامعه گردشگری در سال 78 به صورت جامع مورد توجه قرار گرفته اما ضرورت بازنگری در این طرح ما را بر آن داشت تا به عنوان یک مأموریت علمی و مطالعاتی این کار را در سطح استان اردبیل با محوریت جهاد دانشگاهی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: این سند بالا دستی می تواند افق توسعه گردشگری استان اردبیل را تا 20 سال آینده تبیین و روشن کند تا با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از اساتید دانشگاهی و اتاق فکر شکل گرفته بتوان بهترین مسیر را در رسیدن به توسعه پایدار گردشگری در پیش گرفت.

رییس جهاد دانشگاهی اردبیل با قدردانی از اساتید برجسته دانشگاه های تهران و اردبیل در بازنگری این طرح جامع گفت: در گام اول باید شیوه بهره برداری از آب های معدنی و گرم تغییر پیدا کند تا با خروج از شکل سنتی آب درمانی ها به سمت کلینیک های آب درمانی مدرن حرکت کنیم.

اوچی توسعه گردشگری زمستانی را با توجه به وجود پیست های متعدد و بارش برف در طول زمستان یادآور شد و افزود: تنوع بخشی به فعالیت های گردشگری، افزایش تجهیزات و امکانات در این حوزه در کنار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح جامع در جهاد دانشگاهی اردبیل در حال انجام است

بازنگری طرح جامع در جهاد دانشگاهی اردبیل در حال انجام است