مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-02حوادث

انهدام 4 باند قاچاق اسلحه در خوزستان


ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی محل دپوی اسلحه را در شهرستان اهواز شناسایی و در چهار عملیات جداگانه 11 نفر از قاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان ها تعداد 65 قبضه انواع اسلحه جنگی و شکاری و تعداد سه هزار و 845 عدد مهمات کشف کردند.

- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام چهار باند قاچاق اسلحه و کشف 65 قبضه انواع سلاح در خوزستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان اسلحه و مهمات، با رصد اطلاعاتی، اعضای چهار باند قاچاق اسلحه و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی کرد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی محل دپوی اسلحه را در شهرستان اهواز شناسایی و در چهار عملیات جداگانه 11 نفر از قاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان ها تعداد 65 قبضه انواع اسلحه جنگی و شکاری و تعداد سه هزار و 845 عدد مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین با اشاره به برخورد با دارندگان اسلحه های غیر مجاز گفت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان به صورت مستمر جهت مبارزه بی امان با دارندگان اسلحه غیرمجاز و عاملان تیراندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 4 باند قاچاق اسلحه در خوزستان

انهدام 4 باند قاچاق اسلحه در خوزستان