مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-02اقتصادي

حمایت از 54 هزار طرح خوداشتغالی در کشور/ 15 روستا در خراسان رضوی بیکار ندارد


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پرداخت یک هزار و 700 میلیارد تومان وام در قالب تسهیلات مختلف بانکی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این صندوق بیش از 54 هزار طرح خوداشتغالی و کارآفرینی را موردحمایت قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اصغر نورالله زاده شامگاه شنبه در آیین افتتاح شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان طرقبه و شاندیز اظهار کرد: در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید باهدف حمایت از کسب وکارهای نوبنیاد در سراسر کشور حدود 400 شعبه فعال دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به پرداخت حدود یک هزار و 700 میلیارد تومان بافی است که با دریافت تسهیلات این صندوق بستر ایجاد و توسعه آن فراهم شود.

همچنین فرماندار طرقبه شاندیز هم با اشاره به قول مساعد مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور به منظور کمک به نوسازی و ارتقای ناوگان تاکسیرانی این شهرستان گفت: دارندگان تاکسی در این شهرستان می توانند برای تعویض تاکسی 70 درصد مبلغ خودرو را از این صندوق تسهیلاتی با کارمزد 4 درصد دریافت کنند.

سید حسن حسینی با اشاره به وجود 700 کارگاه تولیدی و نمایشگاه فروش مبلمان در این شهرستان یادآور شد: بر اساس هماهنگی و تصمیم انجام شده به زودی پرداخت تسهیلات بانکی از سوی صندوق کارآفرینی امید به واحدهای صنفی شاغل در بخش تولید و فروش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 54 هزار طرح خوداشتغالی در کشور/ 15 روستا در خراسان رضوی بیکار ندارد

حمایت از 54 هزار طرح خوداشتغالی در کشور/ 15 روستا در خراسان رضوی بیکار ندارد