مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 22:202021-10-02سياسي

روایت 2 شهید مدافع حرم رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای لشکر فاطمیون در این مراسم، گفت: این شهدا زندگی معمولی خودشان را داشتند، - مراسم رونمایی دو کتاب کشکول میرزا جواد آقا ؛ روایتی از زندگی شهید مدافع حرم جواد کوهساری و پاتک علیه پیتوک ؛ روایت مردانگی های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان زاده با حضور خانواده این شهدا و دست اندرکاران کتاب ها در شهرک سینمایی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای لشکر فاطمیون در این مراسم، گفت: این شهدا زندگی معمولی خودشان را داشتند، در آکواریوم و عزلت زندگی نمی کردند و این طور نبود که بخواهند از جامعه دور بشوند که خوب بمانند، این شهدا، اگر الگو هستند به این دلیل است که عادی و طبیعی زندگی کردند، اما راه شان را گم نکردند و پای آن ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلطان زاده و شهید کوهساری، زمانی که دیدند برای دفاع از حرم، افغانستانی ها در قالب فاطمیون به سوریه می روند، این قدر تمرین کردند که بتوانند با لهجه افغانستانی صحبت کنند تا خودشان را افغانستانی جا بزنند و اعزام شوند.

در واقع، این ها یک قله ای به اسم وظیفه، تکلیف و خدمت به اسلام، شناسایی کرده بودند و از هر روزنه ای که فکر می کردند می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 2 شهید مدافع حرم رونمایی شد

روایت 2 شهید مدافع حرم رونمایی شد