مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 00:552021-10-02اقتصادي

شرط های اصلی طرح جدید مسکن برای آنهایی که می خواهند خانه دار شوند


طبق توضیحات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در سنوات گذشته، متاهل بودن و سکونت 5 سال در شهر انتخابی از جمله شرایط برای ثبت نام در طرح یک میلیون واحد مسکونی است.

- محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره جزییات طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی گفت: طرح ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی اجرایی شده است و در اولین جلسه شورای عالی مسکن موضوع را به تایید می رسانیم.

او ادامه داد: در حال حاضر شرایطی که برای متقاضیان مورد نظر قرار گرفته است، 4 شرط اصلی است که مهم ترین آن فاقد مسکن بودن متقاضیان است.

4 شرط اصلی برای خانه دار شدن با طرح جدید مسکن محمود زاده اظهار کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در سنوات گذشته، متاهل بودن و سکونت 5 سال در شهر انتخابی از جمله شرایط برای ثبت نام در طرح یک میلیون واحد مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرط مالکیت شخصی را که از 1.

1.

84 در آیین نامه های قبلی برای ثبت نام در پروژه های مسکنی دولت بوده، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاداتی را برای تسهیل در این قانون را داده است، گفت: ما پیشنهاد تسهیل در این قانون را به هیئت دولت و شورای عالی مسکن داده ایم که بتوانیم شرایط دسترسی به مسکن را برای متقاضیان تسهیل کنیم که امیدواریم در آینده نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط های اصلی طرح جدید مسکن برای آنهایی که می خواهند خانه دار شوند

شرط های اصلی طرح جدید مسکن برای آنهایی که می خواهند خانه دار شوند