مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-03اقتصادي

روزانه 12 هزار مرسوله توسط پست اردبیل جابه جا می شود


پست استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و تلاش شبانه روزی همکاران حتی در ایام تعطیلات روزانه به طور متوسط 12 هزار مرسوله را جابه جا می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پست استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و تلاش شبانه روزی همکاران حتی در ایام تعطیلات روزانه به طور متوسط 12 هزار مرسوله را جابه جا می کند.

محمد جوادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رقم در سال گذشته حدود 10 هزار مرسوله بوده است و بر همین اساس در 6 ماه دوم سال گذشته تعداد مرسولات جابه جا شده توسط پست استان اعم از مرسولات وارده و صادره حدود یک میلیون و 434 هزار و 750 مرسوله بوده ولی در سال 1400 با حدود 20 درصد افزایش به رقم یک میلیون و 753 هزار و 900 مرسوله افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: جهت پوشش عملیات تجزیه و مبادله و توزیع این حجم از عملیات ناوگان حمل ونقل پست استان از نظر تعداد و ظرفیت خودروها افزایش و توسعه پیدا کرده است.

مدیرکل پست استان اردبیل اضافه کرد: در این راستا از توان بخشی خصوصی برای حمل ونقل و توزیع مرسولات استفاده شده و تعداد خطوط برون استانی افزایش یافته و خط مستقیم اردبیل - رشت و برعکس راه اندازی شده است و نیز تعداد موزعین پست استان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 12 هزار مرسوله توسط پست اردبیل جابه جا می شود

روزانه 12 هزار مرسوله توسط پست اردبیل جابه جا می شود