مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-03اقتصادي

پرداخت ماهیانه 8 میلیارد تومان مستمری به سالمندان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: به مددجویان سالمند ماهیانه بیش از 8 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود.

- قنبر موسی نژاد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هم اکنون حدود 32 درصد جامعه هدف مددجویی این نهاد را قشر سالمندان بالای 60 سا ل تشکیل می دهند که جمعیتی  حدود 23 هزار نفر را شامل می شوند که این میزان جمعیت از لحاظ خانواری 59 درصد خانوارهای مددجویی کمیته امداد است.

وی افزود: به این مددجویان ماهیانه بیش از 8 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام با اشاره به اینکه بیشتر از 400 نفر از مددجویان سالمند افراد ناتوان جسمی و بستری شده در منزل هستند گفت: این افراد به خاطر اینکه نیازمند مراقبت دائمی هستند با اینکه ماهیانه 150 هزار تومان کمک هزینه نگهداری و مراقبت از کمیته امداد دریافت می کنند با این حال نیازهایشان بیش از این میزان کمک ها است که از افراد نیکوکار درخواست داریم در این زمینه با کمیته امداد همکاری کنند.

موسی نژاد در ادامه تصریح کرد: مددجویان سالمند مورد حمایت کمیته امداد در طول سال علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، خدمات و کمک هایی جهت تهیه تخت بیمارستانی، تشک طبی، کمک هزینه تهیه سمعک و کمک هزینه جبران بخشی از هزینه های درمانی از کمیته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهیانه 8 میلیارد تومان مستمری به سالمندان ایلامی

پرداخت ماهیانه 8 میلیارد تومان مستمری به سالمندان ایلامی