مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-03سياسي

پشت پا به عبرت های برجام خیانتی بزرگ تر از بزک آن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارگان حزب کارگزاران سازندگی در تحلیلی به قلم سید افضل موسوی مدیرمسئول روزنامه می نویسد: نزدیک شدن به تکنولوژی ساخت بمب اتم برای ایران هیچ فایده ای ندارد جز اینکه اقتصاد کشور هر روز ضعیف تر و نحیف تر می شود.

- روزنامه غربگرای سازندگی ضمن تحریف فرمایشی از امیر مومنان (ع) می گوید: تاخیر در توافق با آمریکا جایز نیست ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارگان حزب کارگزاران سازندگی در تحلیلی به قلم سید افضل موسوی مدیرمسئول روزنامه می نویسد: نزدیک شدن به تکنولوژی ساخت بمب اتم برای ایران هیچ فایده ای ندارد جز اینکه اقتصاد کشور هر روز ضعیف تر و نحیف تر می شود.

باید به این نکته توجه کرد که وقتی اقتصاد یک کشور ناتوان می شود بازگرداندن آن به نقطه اوج گذشته زمان بر و طاقت فرسا است و باعث نارضایتی مردم می شود.

در نتیجه تاخیر در بازگشت به برجام و لغو تحریم ها به زیان مردم است، زیرا جامعه تحت فشار اقتصادی است و دهک های پایین کشور که در دوره های قبل نسبت به زمان حال برخوردارتر بودند بسیار ضعیف شده اند و حتی دهک های متوسط جامعه هم نحیف تر شده و تبدیل به قشر فقیر کشور شده اند.

پس آنچه در این زمان به نفع کشور و مردم است رفع سریع تحریم ها و آن طور که کارشناسان هم اظهار کرده اند برای لغو تحریم ها حتی نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پا به عبرت های برجام خیانتی بزرگ تر از بزک آن

پشت پا به عبرت های برجام خیانتی بزرگ تر از بزک آن