مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-03اقتصادي

ماجرای گرفتاری بزرگ آلومنیوم المهدی از دست یک بانک


شرکت آلومنیوم المهدی اعلام کرده که بانک اقتصاد نوین در ازای 20 میلیارد تومان وام، تاکنون 127 میلیارد تومان پول از این شرکت گرفته و باز نیز بدنبال طرح ادعاهایی برای گرفتن 100 میلیارد تومان دیگر از این صنعت است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی در گزارشی عنوان کرده است: ما در سالی به سر می بریم که به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به نام سال تولید پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری شده است.

به همین دلیل انتظار می رود در این سال دستگاه های ذیربط حرکت، جهت گیری و اقدامات آنها در راستای حمایت از مجموعه ها و شرکت های صنعتی و تولیدی برای حل مشکلات و رفع موانع صنایع باشد.

 اما متاسفانه بانک اقتصاد نوین به جای حمایت و پشتیبانی از کارگران، تولید ملی و صنایع بزرگ کشور با اقداماتش موانع متعددی ایجاد کرده که منجر به اختلال در روند تولید این واحد بزرگ صنعتی می شود.

این گزارش می افزاید: داستان ما داستان غم انگیزی است.

شرکت آلومینیوم المهدی در زمانی که این شرکت مالکیت دولتی داشته است، از بانک اقتصاد نوین مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات وام دریافت نموده است که شرکت آلومینیوم المهدی مبلغ  102 میلیارد تومان بابت وام دریافت شده به بانک اقتصاد نوین پرداخت نموده و بنا به درخواست اداره اجرایی ثبت اسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گرفتاری بزرگ آلومنیوم المهدی از دست یک بانک

ماجرای گرفتاری بزرگ آلومنیوم المهدی از دست یک بانک