مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-03اقتصادي

متصرف اراضی ملی در الموت به تهیه اقلام آموزشی محکوم شد


یک متصرف اراضی ملی به منظور جلوگیری از افزایش جمعیت کیفری زندان و اجرای مجازات جایگزین حبس به تهیه اقلام آموزشی محکوم شد.

- رییس دادگاه عمومی بخش الموت شرقی گفت: یک متصرف اراضی ملی به منظور جلوگیری از افزایش جمعیت کیفری زندان و اجرای مجازات جایگزین حبس به تهیه اقلام آموزشی محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، رضا محمدی روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود:این متهم از سال 97 اقدام به تصرف 2 هکتار و هزار و 203 متر مربع از اراضی ملی و احداث 64 هزار و 240 متر مربع جاده برای آن کرده بود که با شکایت اداره کل منابع طبیعی رای به رفع تصرف و اعاده به وضع سابق صادر شد.

محمدی در ادامه افزود: از آنجا که عمل متهم مبنی بر احداث جاده سبب از بین رفتن پوشش گیاهی و بافت گسترده خاک شده بود و با توجه به گستردگی اعمال، متهم به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم شد.

وی اضافه کرد: دادگاه با توجه به اینکه این متهم فاقد سابقه کیفری بود، در راستای جلوگیری از افزایش جمعیت کیفری زندان و تبعات منفی آن برای جامعه و خانواده محکوم علیه و همچنین به منظور حمایت از خانواده های بی بضاعت و ایجاد فرهنگ همدلی، حبس متهم را به مجازات جایگزین حبس تبدیل کرد.

این مسوول گفت: با توجه به این حکم متهم یاد شده به خرید البسه، کیف و لوازم التحریر برای 10 نفر از دانش آموزان بی بضاعت محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصرف اراضی ملی در الموت به تهیه اقلام آموزشی محکوم شد

متصرف اراضی ملی در الموت به تهیه اقلام آموزشی محکوم شد