مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-03پزشكي

واکسیناسیون سیار کرونا در شهرری راه اندازی شد


طرح واکسیناسیون سیار کرونا با هدف واکسینه کردن افراد ناتوان و استقرار این سیستم در محل های پردد شهری امروز(یکشنبه) با حضور مسئولان شهرستانی در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم(ع) راه اندازی شد.

- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی طرح واکسیناسیون کرونا سیار هوشمند اظهار داشت: این طرح واکسیناسیون که به صورت تریلر کوچک پشت کامیونت بسته می شود قابلیت حمل به مراکز شلوغ تزریق واکسن، تجمع های مردمی و خانه افراد ناتوان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا صدرایی با اشاره به اینکه ظرفیت کنونی این طرح تزریق واکسن کرونای هوشمند و سیار روزانه یکهزار دوز واکسن است، خاطرنشان کرد: ظرفیت این مرکز بنا به نیاز می تواند تا چند برابر افزایش یابد.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون 10 نفر در این طرح مشغول به خدمات رسانی به مردم هستند که در صورت افزایش ظرفیت تزریق به تعداد این افراد نیز اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرواندان به دلایلی مانند معلولیت و کهنسالی امکان حضور در مراکز تزریق واکسن را ندارند، افزود: این طرح سیار و هوشمند این امکان را می دهد که تمامی افراد جامعه امکان تزریق واکسن بدون کمترین سختی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سیار کرونا در شهرری راه اندازی شد

واکسیناسیون سیار کرونا در شهرری راه اندازی شد