مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-03اقتصادي

80 سر کروکودیل پرورشی وارد کشور شد


مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اولین محموله کروکودیل های پرورشی که وارد کشور شده به زودی به تنها واحد پرورش کروکودیل خراسان رضوی در منطقه مُلک آباد، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اولین محموله کروکودیل های پرورشی که وارد کشور شده به زودی به تنها واحد پرورش کروکودیل خراسان رضوی در منطقه مُلک آباد، در حد فاصل مشهد نیشابور، منتقل می شود.

مجید طاهرپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص واردات محموله کروکودیل های پرورشی به استان اظهار کرد: محموله کروکودیل های پرورشی با شرایط خاصی وارد کشور شده و قرار است در محیط آماده شده برای نگهداری آزادسازی شوند.

وی افزود: این 80 سر کروکودیل پرورشی به صورت اولین محموله وارداتی از کشور مالزی وارد تهران شده که به زودی برای پرورش و تکثیر به تنها مزرعه پرورش کروکودیل واقع در مشهد منتقل خواهد شد.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پوست و گوشت کروکودیل دارای ارزش صادارتی بوده و درآمد فراوانی ایجاد می کند، این محموله از کروکودیل ها در نخستین مرحله به واحد پرورش کروکودیل خراسان رضوی منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 سر کروکودیل پرورشی وارد کشور شد

80 سر کروکودیل پرورشی وارد کشور شد