مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-03فرهنگي

سالن های سینما و تئاتر خراسان رضوی تعطیل می شود


سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سالن های سینما و تئاتر استان در ایام عزاداری پایان ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سالن های سینما و تئاتر استان در ایام عزاداری پایان ماه صفر خبر داد.

جواد روشندل در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در تقویم روز سه شنبه، 13 مهر ماه، مصادف با 28 صفر به دلیل رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین روز پنج شنبه، 15 مهر ماه، مصادف با 30 صفر به دلیل شهادت امام رضا(ع) به صورت رسمی تعطیل است.

وی ادامه داد: به همین دلیل این هفته سالن های سینما، اجراهای نمایش و همچنین آموزشگاه های موسیقی از اذان مغرب و عشای روز دوشنبه، 12 مهر، تا اذان مغرب و عشای روز سه شنبه، 13 مهر ماه، تعطیل خواهد بود.

به همین ترتیب از اذان مغرب و عشای روز چهارشنبه، 14 مهر، تا تا اذان مغرب و عشای روز پنج شنبه، 15 مهر ماه، نیز تمام فعالیت های فرهنگی و هنری مزبور تعطیل است.

سرپرست معاونت اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در این روزهای تعطیل نگارخانه ها به دلیل این که احتمال برگزاری نمایشگاه های مناسبتی در آن وجود دارد، تعطیل نخواهد شد و به فعالیت خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های سینما و تئاتر خراسان رضوی تعطیل می شود

سالن های سینما و تئاتر خراسان رضوی تعطیل می شود