مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-03ورزشي

اهدای نشان فداکاری و شال پهلوانی به خانواده شهید علی لندی


طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی نوجوان خوزستانی اهدا شد.

- ایسنا/خوزستان طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی نوجوان خوزستانی اهدا شد.

امروز (یازدهم مهرماه) طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان، نشان فداکاری به خانواده شهید علی لندی به عنوان مروج فرهنگ فداکاری و پهلوانی اهدا شد.

همچنین در این مراسم سردار باران چشمه، شال پهلوانی را به خانواده شهید لندی اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده لندی، این اقدام شجاعانه او و از خودگذشتگی اش را مصداق بارز جهاد و عبادت دانست و با اشاره به کار بزرگ آن فرشته نجات، این حرکت خدا پسندانه و بشردوستانه را در امتداد و به تأسی از راه و سیره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز دانست.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با هماهنگی اداره ورزش ایذه یکی از مکان های ورزشی شهرستان ایذه را به زودی به نام علی لندی نام گذاری و ثبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان فداکاری و شال پهلوانی به خانواده شهید علی لندی

اهدای نشان فداکاری و شال پهلوانی به خانواده شهید علی لندی