مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-03اجتماعي

آموزش حدود 16 هزار سوادآموز در خراسان شمالی هدفگذاری شد


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: آموزش 15 هزار و 825 نفر در دوره های سوادآموزی، انتقال و تحکیم در این استان برای سال تحصیلی جدید هدفگذاری شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: آموزش 15 هزار و 825 نفر در دوره های سوادآموزی، انتقال و تحکیم در این استان برای سال تحصیلی جدید هدفگذاری شد.

علی صالحی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: آموزش چهار هزار و 520 نفر در دوره سواد آموزی، یک هزار و 500 نفر در دوره انتقال و یک هزار و 600 نفر در دوره تحکیم امسال در استان هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 10 مرکز سوادآموزی در استان فعال بود، گفت: امسال یک مرکز حرفه ای سوادآموزی افزوده شد که بطور میانگین 50 نفر در آن مهارت های حرفه ای از جمله کامپیوتر، خیاطی،حقوق شهروندی، جلوگیری از خشونت و همسرداری آموزش می بینند.

وی افزود: در مجموع 20 تا 30 مهارت در مراکز سوادآموزی این استان وجود دارد که باتوجه به درخواست و نیاز مراکز این مهارت ها آموزش داده می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سواد آموزان در مجموع بیش از سه هزار ساعت در این مراکز مهارت حرفه ای می بینند.

صالحی در خصوص برگزاری کلاس های سوادآموزی گفت: این کلاس ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حدود 16 هزار سوادآموز در خراسان شمالی هدفگذاری شد

آموزش حدود 16 هزار سوادآموز در خراسان شمالی هدفگذاری شد