مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-03سياسي

7100 شهید آخرین آمار تعداد شهدای در راه انقلاب در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در کارگروه آمار و اطلاعات شهدا بعد از تهیه فرهنگ نامه 22 جلدی و تکمیل پرونده های 6200 شهید استان مرکزی کار تحقیق و بررسی شهدای استان با قوت و جدیت ادامه پیدا کرد و امروز بعد از گذشت 2 سال از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره .

- تعداد شهدای استان مرکزی به 7100 شهید والامقام رسید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازاراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز به مناسبت سالروز برگزاری باشکوه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار کرد: فرا رسیدن سالروز دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با مقام معظم رهبری و برگزاری کنگره باشکوه نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی فرصتی ارزشمند برای بازخوانی بیانات استفاده کنیم.

وی افزود: امروز کنگره شهدای استان مرکزی به یک جریان ارزشی در استان مرکزی تبدیل شده که بیش از 3 هزار فعال فرهنگی و اجتماعی را به شکل قرارگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سازماندهی کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: رویکردهای خدماتی، اجتماعی، محرومیت زدایی، فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، علمی و پژوهشی، زیرساختی و عمرانی و رویکرد حمایتی 7 اولویت مهم کنگره بود که از سال 92 در دستور کار قرار گرفت و کلیه برنامه ها با تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7100 شهید آخرین آمار تعداد شهدای در راه انقلاب در استان مرکزی

7100 شهید آخرین آمار تعداد شهدای در راه انقلاب در استان مرکزی