مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-03سياسي

بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم


آیین بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی ، بهداشتی و درمانی برکت در سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت برگزار شد.

- صبح امروز در مراسمی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و هیأت همراه، علی عسگری معاون اجتماعی و سید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

.

سید مصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: حوزه سلامت از شاخص های توسعه کشور است و ستاد اجرایی فرمان امام به طور ویژه در این خصوص اقدامات مفصلی داشته و دارد و از احداث و تجهیز بیمارستان گرفته تا راه اندازی شهرک دارویی و تولید دارو و واکسن و انواع تجهیزات بیمارستانی و ماسک ازجمله آنهاست.

وی با بیان اینکه راه اندازی 17 بیمارستان در دستور کار بنیاد برکت بوده که 12 مورد آن تاکنون به بهره برداری رسیده افزود: امروز نیز بیش از 50 طرح درمانی و بیمارستانی و تجهیز بیمارستان و اورژانس با هزینه 120 میلیارد تومان درمناطق کم برخوردار افتتاح و تحویل وزارت بهداشت شد که با توجه به شرایط کرونایی کشور، اغلب این مراکز به طور ویژه به بیماران کرونایی خدمت رسانی میکنند.

سیدهاشمی افزود: احداث و ساخت 256 مرکز بهداشتی در کشور را در دستور کار داشتیم که تا امروز 181 مورد افتتاح شده و این افتتاح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم

بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم