مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-03اجتماعي

تحصیل 2716 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس کانکسی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از تحصیل 2 هزار و 716 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس کانکسی خبر داد.

- اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 2 هزار و 716 دانش آموز استان کرمانشاه در 266 مدرسه کانکسی در مناطق مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: مدارس کانکسی در تمام استان کرمانشاه به علت وجود شرایط خاص وجود داشته اما بیشترین تعداد مدرسه کانکسی در منطقه سرفیروزآباد کرمانشاه با 38 مدرسه و کمترین تعداد در شهرستان اسلام آباد غرب با 2 مدرسه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: برای جایگزین کردن مدارس و کلاس های کانکسی با کلاس هایی در فضای ساختمان در استان کرمانشاه مکاتباتی در مورد تأمین اعتبار صورت گرفته و در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی جایگزینی انجام خواهد گرفت.

نظری با اشاره به هزینه ساخت مدارس یک کلاسه و 2 کلاسه، بیان کرد: هزینه ساخت مدارس یک کلاسه بیش از 600 میلیون ریال و مدارس دو کلاسه 900 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: در سال جاری 21 مدرسه با 114 کلاس درس توسط نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آماده و به آموزش و پرورش استان کرمانشاه تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی در استان کرمانشاه قبل از زلزله سال 96، 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2716 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس کانکسی

تحصیل 2716 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس کانکسی