مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-03سياسي

هویت فرهنگی مناطق محروم خوزستان احیا می شوند


رییس حوزه هنری خوزستان از احیای هویت فرهنگی هفت منطقه کم برخوردار با تولیدات هنری در چهار قالب فرهنگی با توجه به ظرفیت هر منطقه خبر داد.

- محمد شهباز گهرویی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره یکی از طرح های در دست اجرا حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: حوزه هنری استان خوزستان طرحی را با عنوان بازآفرینی هویت فرهنگی هنری مناطق حاشیه و محروم آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه حاشیه نشینی و محرومیت یکی از عرصه های آسیب زا در زیست اجتماعی استان خوزستان است، افزود: اهواز که به عنوان مرکز استان شناخته می شود که بیش از 300 هزار نفر حاشیه نشین دارد.

رییس حوزه هنری خوزستان خبر داد: خوزستان با دارا بودن 14 شهرستان محروم از استان های با درصد محرومیت بالا محسوب می شود و به همین دلیل در حوزه هنری استان این طرح به آسیب محرومیت و حاشیه نشینی تعریف شد.

وی با بیان اینکه مسائل انقلاب اسلامی نیز جزو اولویت های حوزه هنری استان محسوب می شود، افزود: محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی از اهداف حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان است.

رییس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: ملاک ما در انتخاب مناطق محروم، محرومیت مناطق و محرومیت مردم آن منطقه از دسترسی به امکانات شهری و خدمات فیزیکی اقتصادی است؛ همچنین علاوه بر این محرومیت از زیرساخت های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت فرهنگی مناطق محروم خوزستان احیا می شوند

هویت فرهنگی مناطق محروم خوزستان احیا می شوند