مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-03سياسي

نماز جمعه بیرجند بعد از 6 ماه دوباره اقامه می شود


مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه در شهر بیرجند بعد از 6 ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

- حجت الاسلام حامد شاهبیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، ضمن ابراز امیدواری نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه های استان اظهار داشت: نماز دشمن شکن جمعه در شهر بیرجند بعد از حدود 6 ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمازگزاران بیرجندی و هم استانی همواره بهترین یاریگران ستاد مقابله با کرونا در کنترل بیماری کرونا بوده اند، اضافه کرد: مؤمنان نمازگزار قطعاً از هیچ کوششی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در اقامه نماز جمعه بیرجند فروگذار نخواهند کرد.

وی بیان داشت: با توجه به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا نماز جمعه این هفته 16 مهر ماه جاری پس از حدود 6 ماه در بیرجند برگزار می شود؛ طبق این تصمیم گیری و با توجه به تغییر رنگ شهرها از این پس مانعی برای برگزاری نماز جمعه در مرکز استان وجود ندارد.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نمازگزاران از هرگونه تجمع خودداری کنند و پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه بیرجند بعد از 6 ماه دوباره اقامه می شود

نماز جمعه بیرجند بعد از 6 ماه دوباره اقامه می شود