مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-03حوادث

کشف جسد یکی از 5 صیاد مفقود شده در سیستان و بلوچستان


از 2 روز گذشته تاکنون تیم های جستجو و نجات در بریس و پسابندر و گواتر مستقر هستند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم و صیادان را بررسی می کنند.

- معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: جسد یکی از پنج صیاد مفقود شده پسابندر دشتیاری بعد از گذشت یک روز با تلاش و جستجوی نیروهای مردمی در نزدیکی ساحل پسابندر نقطه صفر مرزی دریایی ایران و پاکستان پیدا شد.

عطاالله رییسی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از یک روز تلاش تیم های جستجو و نجات این اداره کل و نیروهای مردمی و هلال احمر پیکر یکی از صیادان پیدا و به خانواده تحویل شد و همچنان برای یافتن چهار صیاد مفقود شده تلاش ها ادامه دارد.

وی افزود: از 2 روز گذشته تاکنون تیم های جستجو و نجات در بریس و پسابندر و گواتر مستقر هستند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم و صیادان را بررسی می کنند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 16 قایق از بندر بریس به طرف پسابندر عملیات جست و جو را انجام می دهند تا بتوانند چهار صیاد مفقود شده دیگر را پیدا کنند.

وی افزود: 2 لنج صیادان 100 درصد در اثر طوفان شکسته شده و بیش از 20 میلیارد تومان خسارت وارد شده و همچنین زیرساخت های بندر صیادی پسابندر و بریس و رمین به شدت آسیب دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد یکی از 5 صیاد مفقود شده در سیستان و بلوچستان

کشف جسد یکی از 5 صیاد مفقود شده در سیستان و بلوچستان