مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-03سياسي

خُرده سلطان های متوهم منطقه، جمهوری اسلامی ایران را وادار به عکس العمل نکنند


عضو مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به رویدادهای اخیر در شمال غرب کشور گفت: به کشورهای منطقه دلسوزانه توصیه می کنم در دام رژیم صهیونیستی نیافتند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی، محسن فتحی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود اظهار کرد: به آنها که به ظن خود می توانند با همکاری با این رژیم نامشروع به غرور ملی و تمامیت ارضی ایران خلل و خدشه ای وارد کنند می گویم که نظام اسلامی چهل سال قبل سابقه نابودی نظام سلطانی را در کارنامه دارد پس خُرده سلطان های نوپدید و متوهم ما را وادار به عکس العمل نکنند.

وی گفت: در خصوص رویدادهای اخیر به کشورهای منطقه دلسوزانه و مشفقانه توصیه می کنم در دام رژیم صهیونیستی نیافتند و به آنها که به ظن خود می توانند با همکاری با این رژیم نامشروع به غرور ملی و تمامیت ارضی ایران خلل و خدشه ای وارد کنند می گویم که نظام اسلامی چهل سال قبل سابقه نابودی نظام سلطانی را در کارنامه دارد پس خرده سلطان های نو پدید و متوهم ما را وادار به عکس العمل نکنند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدام وحدت آفرین و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب که با انتصاب یک کردستانی نجیب زادە و یک ایرانی اصیل دریادار شهرام ایرانی، به فرماندهی نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خُرده سلطان های متوهم منطقه، جمهوری اسلامی ایران را وادار به عکس العمل نکنند

خُرده سلطان های متوهم منطقه، جمهوری اسلامی ایران را وادار به عکس العمل نکنند