مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-04اقتصادي

تکمیل پروژه گردنه صلوات آباد نیازمند 6000 میلیارد ریال اعتبار است


برای رفع ایمن سازی گردنه صلوات آباد سنندج به 600 میلیارد ریال و برای احداث پنج تونل در این مسیر به پنج هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- ، عرفان مرادی یکشنبه شب در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان از پروژه تعریض گردنه صلوات آباد سنندج اظهار کرد: گردنه صلوات آباد سنندج در محور سنندج - دهگلان، 21 کیلومتر طول دارد و یکی از حادثه خیزترین مسیرهای استان کردستان است.

وی افزود: به منظور کاهش مخاطرات در این مسیر و رفاه حال شهروندان، عملیات تعریض و ایمن سازی این پروژه آغاز شده و تاکنون در پروژه گردنه صلوات آباد 730 میلیارد ریال هزینه شده اس.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اعلام کرد: برای سال جاری 100 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که تاکنون 70 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون بیش از 13 کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است و تا پایان مهرماه نیز چهار کیلومتر دیگر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیاز 600 میلیارد ریالی برای رفع نواقص و ایمن سازی مسیر به پنج هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث پنج تونل جدید به طول سه هزار و 200 متر در این پروژه نیازمندیم که امیدواریم این اعتبارات در بازه زمانی کوتاهی تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه گردنه صلوات آباد نیازمند 6000 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل پروژه گردنه صلوات آباد نیازمند 6000 میلیارد ریال اعتبار است