مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-04سياسي

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند


امروز دشمنان سعی در ترویج و تبلیغات سوء علیه اسلام و اهل بیت (ع) در فضای مجازی دارند و وظیفه همه ماست که هوشیارانه عمل کنیم.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح دوشنبه در آیین تجلیل از تشکل های منتخب مسابقه عکس محرم ماندگار، منتخبین مسابقه پیک نسل حسینی، افراد برتر مؤسسات قرآنی و تعدادی از مداحان در مصلی جمعه گناوه با تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) دارای شخصیتی و اخلاق بسیار والایی است و ایشان مایه رحمت برای همه عالمیان است.

امام جمعه گناوه افزود: هدف از بعثت پیامبر (ص) ترویج مکارم اخلاق در جامعه است که امروز متأسفانه در جامعه کمرنگ شده است و جامعه امروز به مکارم اخلاق پیامبر اکرم (ص) نیاز مبرم دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین ابزار برای پیوند در جامعه اخلاق است افزود: بسیاری از آسیب های جامعه به دلیل بداخلاقی های اجتماعی است و رعایت اخلاق دینی، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و اخلاق فضای مجازی در جامعه ضروری است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه همه ما تبیین و افشاگری است، این تبیین بایدها و نبایدهایی دارد و اگر بخواهیم در فضای مجازی به عنوان مبلغان و مروجان اهل بیت (ع) فعالیت کنیم باید این بایدها و نبایدها را رعایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

مبلغان و فعالان فرهنگی و قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند