مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-04سياسي

همدلی مسؤولان شهرستان دنا در سفر عبدالملکی به سی سخت+تصاویرو فیلم


مسئولان ارشد شهرستان دنا در سفر ریاست جمهوری با همدلی برای دفاع از حق مردم سی سخت سنگ تمام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،مسئولان ارشد شهرستان دنا در سفر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به شهر سی سخت در  دفاع از حق سی سخت سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،سفر یک روز رییس جمهور محترم و چند تن از وزرایش به استان کهگیلویه و بویراحمد خیر و برکت فراوانی داشت،در این سفر یک روز هر کدام از وزرا به شهرستان رفتند و از نزدیک مشکلات مردم را از نزدیک دیدند و شنیدند.

دکتر حجت عبدالملکی وزیر ویژه سفر ریاست جمهوری به شهرستان های دنا و مارگون آمد و از نزدیک در دیدارهای چهره به چهره با مردم صحبت کرد.

دکتر حجت عبدالملکی پس از دیدارهای عمومی و ملاقات مردمی در شورای اداری در  محل فرمانداری دنا حاضر شد و با اعضای شورای تأمین شهرستان،و مسئولین استانی تشکیل جلسه داد و بیان مشکلات پرداخت.

نقطه قوت این جلسه همدلی و هم صدا بودن مسئولین ارشد شهرستان دنا از جمله پناهی فرماندار،غریب پور دادستان،سرهنگ پاسدار ستوده نیا و شیخ حمید تقی زاده رییس شورای اسلامی شهر سی سخت بودند که همه با هم  برای رهایی شهر سی سخت از این وضعیت بحرانی با شجاعت کامل از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مطالبه گری به حق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مسؤولان شهرستان دنا در سفر عبدالملکی به سی سخت+تصاویرو فیلم

همدلی مسؤولان شهرستان دنا در سفر عبدالملکی به سی سخت+تصاویرو فیلم