مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-04اجتماعي

راه اندازی ایستگاه های سلامت در مبادی ورودی مشهد


رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از راه اندازی ایستگاه های سلامت در  پنج محور ورودی مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از راه اندازی ایستگاه های سلامت در  پنج محور ورودی مشهد خبر داد.

سیدمجتبی منتظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام دهه آخر صفر و وضعیت شکننده مشهد، هیچ گونه دعوتی مبنی بر زیارت پیاده از زائران نخواهیم داشت.

اما شهرداری مشهد در این خصوص پیش بینی هایی کرده و تمهیداتی را اندیشیده است که اگر زائران به صورت پیاده وارد شهر مشهد شدند از آن ها تست غربالگری گرفته شود.

وی افزود: بر همین اساس پنج محور ورودی و اصلی شهر که شامل محورهای نیشابور، سرخس( بلوار حر و میامی)، کلات (خیابان 22 بهمن) و قوچان هستند، علاوه بر ارائه خدمات میزبانی و اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تشکل ها، به غرفه های سلامت غربالگری کرونا تجهیز می شوند.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: در این غرفه ها غربالگری اولیه و تب سنجی از زائران انجام می شود و در صورت وجود علائم و مشکوک بودن افراد از آن ها تست رپید کرونا گرفته شده و اگر تستی مثبت شد، فرد به مراکز درمانی که با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده معرفی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه های سلامت در مبادی ورودی مشهد

راه اندازی ایستگاه های سلامت در مبادی ورودی مشهد