مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-04اقتصادي

اتمام انتصابات شهرداری تا پایان مهر/ جزییات گزارش یک ماهه زاکانی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتصابات در شهرداری بر اساس بررسی کانون ارزیابی صورت گرفته است، گفت: انتصاب مدیران شهری و شهرداران مناطق تا پایان این ماه به اتمام می رسد.

- ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره جلسه هم اندیشی شورای شهری ها با شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر شهردار تهران معاونین جدید آن نیز حضور داشتند و به اعضای شورا معرفی شدند.

وی افزود: همچنین متمرکز واریز کنند و این موضوع سبب شد که مدیریت در این زمینه انجام گیرد و میزان پول موجود در خزانه افزایش یابد.

از طرفی شهردار جدید اعلام کرد که جلوی مسدود شدن حساب های شهرداری توسط تأمین اجتماعی گرفته شده است.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: در مورد انتصابات جدید در شهرداری علیرضا زاکانی به اعضای شورا گفت خودش مستقیم درگیر این قضیه نبوده و همه تماس ها و پیشنهادها را به کانون ارزیابی ارجاع داده است این کانون متشکل از اساتید دانشگاهی و کارشناسان مدیریت شهری بوده و افراد پس از مصاحبه و آزمون بر اساس شایسته سالاری انتخاب شده اند و چند نفر نهایی که بالاترین امتیازها را گرفته باشند به شهردار معرفی شده اند.

امانی اعلام کرد: شهردار تهران به اعضای شورای شهر گفته است که تا پایان ماه جاری همه شهرداران مناطق و مدیران جدید شهرداری منصوب می شوند و در وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام انتصابات شهرداری تا پایان مهر/ جزییات گزارش یک ماهه زاکانی

اتمام انتصابات شهرداری تا پایان مهر/ جزییات گزارش یک ماهه زاکانی